att jag aldrig lär mig?

Jag får fan panik varje gång jag ska packa!!
Jag hittar aldrig det jag ska ha, jag har hundramiljonertiotusen skor,
men bara för det så hittar jag INGA svarta, just bara för att jag måste
ha svarta skor när jag jobbar! DETTA GÖR MIG TOKIG!
Sen hittar jag inga svarta byxor, fast att jag vet att jag har det! FAN, kan
inte någon annan packa åt mig? Eller nej, för då blir jag tokig över att
allt jag ville ha med inte är packat, så vi skiter i det också!

Nu säger mamma att jag måste hinna käka innan vi drar också,
så det är väl bara att ställa sig vid spisen och laga ihop någonting
snabbt.. HUR FAN SKA JAG HINNA MED ALLT? SKIT OCKSÅ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0