bättre sent än aldrig.

Det blev en riktigt bra dag idag faktiskt.
Först middag hos farmor & farfar med pappa och Tina, sen åkte jag och pappa mot ikea, men vände ganska snabbt efter att sett hur parkeringen såg ut... (dåligt väder + semester = alla åker till bergvik/ikea)
Så jag bestämde mig för att följa med pappa upp till filipstad. Och nu, efter en blöt promenad med bubba (pappa & barbros hund), några timmars tv tittande, nachos och godisätande, sitter jag här.
Det var längesen jag sov hos pappa, det var längesen jag ens var här. Tror det var i mars, när hampus fyllde år som jag var här senast. Så det var på tiden, kan man säga.

Imorgon ska jag med pappa till Kristinehamn.
Min fasters sambo fyller år, så det väntas kalas. Ska bli kul, för jag har än inte sett deras hus, fast att de har bott där i säkert 2 år, om inte mer...
Efter kalaset ska jag eventuellt träffa Jonas, men det beror på om han kommer till karlstad, och om jag hinner hem i bra tid. För blir det för sent är det ingen idé känner jag.

Nu ska jag lägga mig och läsa vecko revyn, sen blir det kudden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0