Blekinge nästa!

imorgon rullar vi! Det blir en tjejbil som drar iväg först.
Jag, Lotta och Mikaela åker imorgon, och de andra
åker ner på fredag för Louise och Tobba ska jobba.
Det ska bli så otroligt kul att komma ner, för jag har
inte varit där nere på ca 15 år!!! Men jag är ändå lite
nervös, just för att det var så längesen jag var där...
Men det blir säkert roligt, speciellt när alla väl kommit
ner, när hela släkten är samlad liksom :D Det var ett
tag sen vi var tillsammans allihop. Senast var det på
mormors begravning, och innan det var det flera år sen.

Jag har några saker kvar att packa, men det kan jag inte
ta förrän imorgon. Och imorgon kommer jag att få sätta
eld i röven på mig själv tror jag, för fan vad jag har att
göra innan vi ska åka. Jag ska hinna duscha, packa klart,
käka och åka till biblioteket och hämta en bok, och jag tänker
fan inte stressa, för det hatar jag!

Men nu ska jag gå in och lägga mig, för imorgon blir det
en jobbig dag tror jag.. 6 jävla timmar i en bil, det är jobbigt det!

Kommentarer
Postat av: louise

Ha det så kul nere i Blekinge så ses vi snart. Önskar att jag också kunde åka tidigare, men men. Plikten kallar!

2009-07-28 @ 07:48:44
URL: http://louiseteimar.blogg.se/
Postat av: Carolina

Hallo!

Jag har varit här inne & kikat innan men har aldrig plitat ner någonting, men nu så :-)

Ska bli så roligt att träffa er alla igen & ni är så rara som gör mecket att komma ner hit för att för att gå på vårt bröllop.

Men vi ses nu i dagarna & tills dess, ha det gott

2009-07-28 @ 12:47:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0