det är mycket nu.

Fan vad det händer mycket nu...

Har fått reda på att en av de bästa lärarna jag någonsin haft har dött, det är helt sjukt.
Jag trodde aldrig att hon skulle dö, hon var så otroligt häftig och glad hela tiden..
Skulle kunna tro att hela Norrstrandsskolan kan hålla med om att hon var råcool,
och hon kunde verkligen få det tråkigaste i skolan att bli roligt. Vila i frid!

Och Leif, han mår inte bättre. Så nu ligger han på intensiven och kämpar för sitt liv.
Jag hoppas och vill verkligen att han ska bli bättre, för jag är absolut inte redo att
släppa gubben ännu.

Och inte nog med det. Fick tidigare idag reda på att min barndomskompis
styvmamma har fått cancer.. Och vad jag förstor är det inte så bra med henne heller..

Att allt detta händer samtidigt kan jag inte riktigt fatta.. Det är på något sätt ironiskt,
att så många tråkiga nyheter kan komma på en och samma gång.
Men jag antar att det är ett bra tillfälle till att verkligen fundera över sitt liv, och uppskatta
det man har. Man ska kanske inte lägga ner så mycket energi på dumma små saker,
som man kanske ändå inte kommer att minnas om några år.
Nej, nu ska jag tänka om. Jag ska sluta hänga upp mig på små saker, och börja tänka
på vad som verkligen betyder någonting här i livet.
Gör det ni också vet jag, för jag tror att det kan vara nyttigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0