just idag är jag stark, just idag är jag fri!

Fasen vad jag var trött imorse! Vi kom hem rätt tidigt igår, men inte somnade jag tidigt för det.
Det var otroligt mysigt ifår iaf, en kväll med otroligt mycket skratt! Louise och Tove förvandlades
till två små tonåringar efter några glas vin, de skrattade non stop! ;D

Men, idag drar vi till oslo, OH YES! Egentligen borde jag packa färdigt, men jag orkar inte.
Duscha borde jag också göra, men det tänkte jag göra efter jag hade packat.. Så det får
vänta. Det slutar nog med att jag inte är färdig när Krister kommer och hämtar mig, men så
brukar det vara när vi ska någonstans, så det är bara för de andra att vänja sig. SÅ DET SÅ! :)

Nu måste jag sätta fart, för annars lär jag aldrig bli klar!
Slänger in en bild ifrån igår också.

Tove sitter och försöker att sluta skratta, men det gick inte då bra! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0