peace, yeah!

haha, jag har inte börjat städa än ;p Fan vad jag kan vara dryg ibland!
Jag fastnade framför datorn, och sen hörde jonas av sig, så har snackat
med honom om helgens planer. Hoppas på att vi hinner träffas, men det
får vi se. Ska snart ner och handla, men vill verkligen inte gå ut i regnet.
Är glad över att det inte blev karlstad gp för min del, för det hade nog inte
varit så mysigt att sitta ute i detta vädret..

Fan vad jag längtar till Tisdag, för då drar hela släkten ner till blekinge.
Min kusin ska gifta sig, och jag har inte varit där nere på ca 15år :o
Så där ska vi spendera en vecka, eller jag ska det iaf. :) MYSIGT!

Nu ska jag dra med mamma ner till affären, för jag går fan inte själv! :)
och sen måste jag städa och fixa i rummet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0