rubriken

ett tag sen jag skrev nu, men jag har inte orkat :)
Helgen har varit bra iaf, i fredags skulle vi egentligen ha åkt till söa, men det blev inte av, så jag och louise drog till mariebergsskogen och solade och badade istället. Och sen åkte vi in till stan och tog en snabb fika innan ovädret kom.
I lördags var jag på Tobias 20års fest, vilket var mycket lyckat! Vi satt ute i ett partytält, så när regnet kom tillbaka fick vi lite panik och skyndade oss med att få upp väggarna på tältet ;p
Igår var jag seg, som fan också! Så det blev en slapp dag i sängen/soffan.
Men tack för ännu en lyckat helg! :)

Imorgon måste jag åka in till stan och byta min bikiniöverdel som jag köpte förra veckan. För när jag tog på mig den när jag kom hem var den alldeles för liten... Jag undrar om brösten växte på mig när jag satt på bussen hem :p För jag tyckte att den satt superbra när jag provade den i affären, men icke! Så nu får jag hoppas på att dom har den i en större storlek..

Yeah, bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0