som jag hade dig förut

äntligen, äntligen ska jag få åka till mitt älskade oslo igen!!
Vi drar på torsdag, och blir där över helgen. På lördag blir det
indiskt bröllop, och de som ska gifta sig är antagligen kända
eller någonting, för nrk ska filma (nrk är norges svar på svt).
Jag såg även i mobilen att Tu fyller år på onsdag, om det nu
stämmer. Så ska försöka övertala mamma och krister att vi ska
ta turen förbi askim och gratta honom. Det var längesen jag
träffade min nallebjörn nu! ;D
Det ska bli så jäkla skönt att komma bort ett tag, bara få vara
i oslo tillsammans med massa trevligt folk. Får jag lite tid över
ska jag ta mig en tur ner på stan också, men det är ingen idé
att hoppas för mycket på, för jag ska jobba fredag och hela
lördag, och på söndagar har allt stängt i norge.. Så jag får
hoppas på att jag hinner på fredag. Ska även ta med mig mitt
CV tänkte jag, och söka lite jobb när jag ändå är där.

Nu ska jag sova, och idag ska jag somna i bra tid ta mig fan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0