gudhjälpemig!

Är det inte otroligt jobbigt när man går och lägger sig
för att sova, men så går det inte.. Just för att tankarna
i huvudet går i 180km/h? Så är det för mig just nu iaf...
Jag kunde verkligen inte somna, så nu tänker jag sitta
här tills jag blir så trött att jag knappt orkar ta mig till sängen.

Jag får lite panik över detta bröllopet, för jag kan
verkligen inte hitta någonting att ha på mig.. Har hittat
en snygg klänning på nelly, men efter att ha snackat
med mamma började jag fundera på om den kommer
att passa över bysten(fult ord!).. Fan att det alltid ska vara
problematiskt att hitta kläder som sitter snyggt!
Eftersom att bröllopet är snart, så måste jag verkligen
hitta någonting snart! För jag tänker inte gå och ha panik
veckan innan vi åker, det kommer säkert att vara
nog med stress då..
Vart kan man hitta snygga klänningar/kjolar?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0