back in town...

Det var längesen jag skrev nu.. Men efter en skön långhelg i oslo har det blivit lite mycket.
När vi åkte hem i måndagskväll ringde en sköterska ifrån akuten och talade om att Leif
låg inne, och att läget var kritiskt.. Så det var bara att åka raka vägen till akuten. Jag och
Hampus gick aldrig in till honom, eftersom att han var så dålig. Men nu har han opererats
två gånger tror jag, och fått 16 påsar blod.. Så förhoppningsvis mår han bättre snart.

Igår var vi till ikea förresten, så jag fick äntligen köpa mig min älskade klädställning! :D
Den var inte den lättaste ställningen att sätta ihop, men jag klarade det. Helt själv också!
Så nu står den här i sovrummet, snyggt alltså!! Ska börja fixa till lite här i rummet idag tänkte jag..
men jag vet inte hur jag vill ha det, så får nog tänka ut det först.
Eftersom att jag ska få mig en ny säng så kanske jag inte ska göra för mycket än. Men någonting
ska jag göra iaf, för såhär kan det inte se ut :)

Designen på bloggen måste jag fixa till också, men jag orkar fan inte. Och mitt photoshop suger kuk,
så får fixa till den när jag har fått ordning på det ;D Så,
jag ber om ursäkt för att bloggen är så ful nu!
Fast om det finns någon som kan hjälpa mig, så gärna det!

ska försöka att lägga in en bild på hur rummet blir sen, men får se om jag orkar ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0