2009.06.21

Midsommar vart hur bra som helst!
Började med grillning hos Louise och Hasse, sen åkte jag hem och gjorde mig i ordning och åkte hem till Kristin.
Där var det super kul, med massa trevligt folk! Vid 00.00 åkte jag, Ingrid och Love in till stan för att sätta oss på amigo, inte tänkte väl vi på att det var stängt ;p Så vi tog bussen och åkte hem. När jag kommer hem visar det sig att mamma har fest, så det var bara att dra igång igen ;D
Jag har aldrig riktigt gillat midsommar, för att det är så överskattat, men i år var det verkligen roligt! Så tack för det :D
Igår var det inte riktigt lika kul, var hur seg som helst! Men det var skönt att bara ta en slappis dag tillsammans med alla andra :)

Den här veckan ser ut att bli bra, så nu hoppas vi på det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0