Aj, min stjärt!

Jag känner mig otroligt rastlös idag. Har legat ute i solen sen 11, men orkade fan inge mer. Det är alldeles för varmt!! Kändes som att jag skulle smälta bort efter bara en halvtimma! Det är 30 grader, I SKUGGAN här nu för fan. Men visst är det skönt med värme :)
Jag vet inte alls vad jag ska göra ikväll.. Har lust att hitta på någonting, men jag kan inte bestämma mig för vad.

Vi var ju hemma hos madde igår, och det var riktigt kul faktiskt! Vi snackade, drack öl, tittade på fotbollen, grillade och spelade våghals! Jises vad jag älskar det spelet. Lika kul varje gång, även om jag typ kan frågorna utantill nu :p

Så mycket som jag cyklade igår var det längesen jag gjorde! Skulle kunna tro att det var sommaren 2006, när jag, sanna och bella cyklade in till stan flera, flera gånger endast för att köpa McFeast Jr.. Snacka om feta :p
Men igår cyklade jag från hammarö till stan, från stan till kronoparken(ALDRIG MER), från kronoparken till norrstrand, från norrstrand till hammarö. Vilket jag verkligen känner av idag, men inte som träningsvärk, utan jag har oootroligt ont i rumpan! Min sadel är så jäkla hård, så måste köpa en ny, för jises vad ont man får! :p

Men nu ska jag lägga mig och läsa och försöka komma på vad jag ska hitta på ikväll.


Kommentarer
Postat av: louise

Härligt för dig att bli lite fit! ;)

Snart får jag sova... äntligen!!!

2009-06-27 @ 16:11:49
URL: http://louiseteimar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0