09.06.15

Imorgon ska jag till vårdcentralen igen för att göra ännu en undersökning på bröstkorgen.
Var ju iväg för någon månad sen, men nu har det onda kommit tillbaka..
Jag vill verkligen veta vad det är för någonting som spökar i bröstkorgen. För det är inte alls kul att gå runt och ha ont, och man blir ju rädd på samma gång, eftersom att det gör ont vid hjärtat.
Denna gången är det iaf en annan läkare som ska undersöka mig, och det känns otroligt skönt! För hon jag har varit hos förut är inte alls bra som läkare. Det var hon som sa att jag hade både järnbrist och migrän, vilket senare visade sig att jag inte alls hade. Och jag vill ju inte käka massa tabletter i onödan. Helst av allt vill jag inte käka några alls! Usch!

Jag vet inte varför jag alltid blir så jäkla nervös innan jag ska träffa någon läkare.. och värre blev det efter förra besöket på sjukhuset. Men det hör väl till antar jag!
Hade farmor fortfarande jobbat på sjukhuset hade jag fan gått till henne, då skulle jag nog inte bli så nervös innan! :p

Nu ska jag fortsätta sortera mina skor och fixa lite i rummet. Hejdå!
Förresten, klicka på länkarna här nere! :D

Kommentarer
Postat av: louise

så att du får betalt eller?

glöm det! ;D

2009-06-15 @ 19:32:10
URL: http://louiseteimar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0