Grace/Wastelands och FREE

Sitter och lyssnar igenom Peter Doherty's och Gavin DeGraw's nya skivor, och fasen vad dom är bra! :D
Jag hatar att man inte kan föra över musiken på spotify till ipoden, för fasen vad dessa godingar hade spelats då! Men jag får lösa det på något annat sätt istället :)

Imorgon ska jag till fiskvik och sola och bada med Ingrid, vilket ska bli otroligt mysigt. Ska tillbringa hela dagen där, så får dra med mat och dryck. Vet dock inte vad jag ska ta med mig...
Måste ta med mig Freja dock, eftersom att mamma jobbar och krister är i arvika och fixar inför festivalen, men det kommer nog att gå bra. Får ta med henne i vattnet lite då och då, så att hon inte blir så varm.

Var på biblioteket idag igen, och lånade två nya böcker. Denna gången blev det Lauren Weisberger's "Alla var där" och Sophie Kinsella's "En shopaholic säger ja". Har börjat läsa "alla var där", och det kommer nog att vara lika jobbigt när den är slut som det var med "storlek 37".. Jag hatar när man läser en bok, också när den är slut vill man veta mer, men det finns ingen efterföljare.. Samma med filmer, USCH!
Jag vet inte riktigt vad som har hänt med mig, helt pöltsligt har jag börjat läsa super mycket.. Och det är riktigt skönt faktiskt :) Beställde även hem tre böcker som inte fanns inne på biblioteket, så får se när de kommer.

Men nu ska jag lägga mig och läsa och sen sooova! För ska upp 08.30 imorgon för att hinna med allt innan Ingrid kommer och hämtar mig klockan 10.00... jag lär ju somna på stranden imorgon iaf, men det är härligt det! :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0