säkerhetsvakt, jajumen!

Idag har jag varit på boblioteket, vilket jag inte varit på flera år!! Skaffade mig ett lånekort och lånade två böcker, "Storlek 37" av Denise Rudberg och "Inte han" av Sheila O'Flanagan. Har tänkt att köpa båda dom, men kom på att jag fan lika gärna kan låna dom! ;D
Har börjat läsa "storlek 37" nu, och den är faktiskt så bra som jag trodde! Satt och läste förut, och jag kunde nästan inte sluta läsa.. Tänkte hela tiden, "men ett kapitel till, det är ju så bra.." och så höll jag på i fyra kapitel, sen orkade jag inte mer ;D
Imorgon blir det grillning hemma hos madde, blev ändrat så tjejkvällen blir imorgon och hemma hos henne. Om det ens kommer att vara tjejkväll nu, vet inte ens vilka som kommer :p Men det ska bli kul iaf!
Har tänkt att cykla in till stan, får väl se hur det blir med det! Inte så kul att cykla hem själv på kvällen.. Usch! ;/

Fick även ett mejl ifrån G4S förut, sökte jobb hos dom igår och fick svar redan idag!!!! Dom tyckte att jag lät intressant, så vi får se hur det blir! :D Vem vet, snart kanske jag står som säkerhetsvakt på Gardermoen. DET NI!!!
Men nu ska jag lägga mig och läsa lite till, för imorgon SKA jag komma upp när klockan ringer :p
Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0