tjingeling

Usch och fy vad jag hatar att ta blodprov! Nästa gång jag börjar blöda ska jag fan spara allt blod, så att jag slipper ta blodprov igen :p

Det gick iaf bra på vårdcentralen förut, jag fattade inte riktigt vad läkaren sa,
men någonting om nerverna.. Och sen var det någonting mer med revbenen,
men jag fattade inte :p Jag fattade iaf att det inte var någonting farligt,
och att det inte var någonting fel på hjärtat. Så när det gör ont nästa gång ska
jag bara tänka att det inte är någonting som är farligt, även om det gör ont som fasen.

Idag har det iaf varit en riktigt härlig dag, så det tackar vi för.
Nu ska jag sätta mig och titta på fotbollen och ringa några samtal tänkte jag.

tjingepling!


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Gött för dig att det inte var nått allvarligt med bröstkorgen. Happy Midsommar! :)

2009-06-17 @ 12:40:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0