helgen med stort H!

Fy fan vilken härlig helg detta har varit! Detta är vad jag ar gjort;

Fredag:
Åkte in till stan med Hanna och shoppade lite, sen mötte jag upp Louise också åkte vi hem till henne och käkade innan det var dags att dra sig hem till madde på inflyttningsfest. Där var det jäkligt kul, och jises vilken fin lägenhet hon har!!!
runt 21.30 åkte jag och Louise bort till marieberg för att lyssna på lite musik, och efter det drog vi oss till madde igen. Kvällen blev otroligt lyckad, och tack madde för att du fixade en sån lyckad fest :)


Lördag:
Vaknade ganska tidigt för att vara mig, och satt mig ut på balkongen och solade lite. Sen drog jag in till stan och mötte upp Louise och gick bort till marieberg. Eftersom att vi skulle jobba så hade vi ett litet "möte" först, och sen var det bara att sätta sig och vänta på att det skulle droppa in folk. Måste säga att lördagen nästan vart ännu bättre, även om man kände av att man hade varit ut dagen innan. Jag och Louise hade hand om backstage ingången, vilket gjorde att vi snackade med en hel del människor under kvällen. När gruppen "Bara på låtsas" drog igång kändes det som om hela festivalen också drog igång, fasen vad bra dom var! Det var fullt med folk nedanför scenen, och jag tror nog inte att det var någon som stod stilla under de 40 minuterna som dom spelade.
Alla som jobbade under lördagen var hur trevliga som helst, och festivalen vart otroligt lyckad!

Söndag:
Vaknade åter igen tidigt och satte mig ute på balkongen. Och där satt jag ända fram tills att jag skulle gå bort och hämta Freja hos Tobba och Mikaela. När jag hade hämtat henne gick jag upp och lämnade lite grejer och sen kom mamma och Krister och hämtade oss också åkte vi in till stan där vi käkade glass i solen, hela familjen faktiskt!
På kvällen var jag så jäkla trött så jag la mig i soffan och degade ett tag!

TACK TACK TACK, för denna helgen!
Och tyvärr har jag inga bilder, men förhoppningsvis kommer det senare ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0