tidsfördriv!

OM DIG:
Du heter?
Elin Teimar
Du är född? 1990-12-14
Du bor? hammarö
Du gillar? livet
Du älskar? familjen, mina skor och mina vänner!
Du hatar? ingenting just nu

SVÅRA VAL:
mobil eller mp3?
mobilen
myskväll eller festkväll? beror på vem jag umgås med
tjejkompisar eller killkompisar? båda delarna
krulligt eller platt hår? båda delarna
mörk- eller ljushårig på motsatta könet? MÖRKT, brunetter är snyggast!
kramar eller pussar? pussar
blåa, gröna eller bruna ögon? spelar ingen roll
öl eller vodka? öl
långt eller kort hår? Beror på

FRAMTID:
hur många barn?
1, max 2
namn? ingen aning
gifta dig? vet inte
arbeta? Festfixare.
bo vart? GÖTEBORG, fast oslo går också bra.

DEN SENASTE VECKAN:
Kysst någon?
jajumen
Kramat någon? flera gånger!
gråtit? jajumen
saknat någon? jajumen
tyckt synd om någon? har jag säkert
druckit alkohol? jajumen
träffat någon ny? jajumen

FAVORIT:
låt?
har ingen favorit just nu
färg? har ingen
person? ingen just nu
dag? alla dagar är lika bra
kläder? shorts
ord? haha, vet inte :p
känsla? lycka.
parfym? Calvin klein - one

DIN DATOR:
bakgrundsbild?
blått
hur många ikoner har du på skrivbordet? 27, HAHA!
hur många är online på din msn? 71
vart står din dator? vardagsrummet
har du bilddagboken? Nej
om ja, hur många bilder? -
när blev du medlem där? -

DIN MOBIL:
va står det i ditt senaste sms?
"självklart :-)"
vad står det i ditt fjärde skickade sms? "Nej! :D 100 bara isf ju. :d Men jag snackade med mamma nyss och kollade om hon skulle vara hemma och hon skulle kolla det nu på en gång också ringer hon upp sen. :) Puss"
vad står det på ditt sista sms i inkorgen, och vem var det ifrån? "ja du är så välkommen, dock flyttar jag till cypern på måndag om jag hittar jobb där, så det får bli i höst eller så isf ;-)" - ifrån Jonas.
ringsignal? Amy MacDonald - This is the life
sms signal? "wroom"
har du några sparade meddelande? jajumen, 12 stycken.
vem är överst i din kontaktlista? 3 Björn, har ingen aning om vem det är.


Kommentarer
Postat av: louise

haha. du kanske ska ta bort telenumrena som är från min telefonbok? ;D

2009-06-05 @ 19:52:47
URL: http://louiseteimar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0