dagen från helvetet!

Dagen startade med att en jävla pundare kom och plingade på dörren klockan 07.30, jävla idiot! Självklart öppnade jag inte eftersom att jag vart lite rädd.. Men han väckte mig den jävla idioten.
Sen lyckade jag somna om, men blev återigen väckt. Denna gång av ett sms som gjorde mig otroligt besviken!
Sen åkte jag in till stan, skulle kolla om löpartightsen jag skulle köpa fanns kvar, MEN NEJ, självklart inte!
Jag blev mer och mer irriterad på folk och började bråka med mamma, Krister och Louise.. Så tog bussen hem.
Jag var skitsur och ledsen när jag gick ifrån bussen... När jag precis skulle svänga in mot gången ser jag en jävla ORM! Utanför gången, hur ofta händer det att det är en orm mitt i ett bostadsområde?

Jag är fortfarande jävligt arg, men mer på denna dagen än på någon person.
Ont i handleden har jag också, FAN FÖR DENNA DAGEN!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0