trött som fan!

Åkte hem till Jonas igår, vilket var mycket trevligt! Dock fick han mig att se en skräckfilm, och ni som känner mig vet ju att jag verkligen HATAR såna filmen.. Men det gick bra. Vart lite rädd, men filmen var bra ändå. Tror den hette "The dark".
Vi såg även "monsters vs aliens", och fasen vilken rolig film det var! Har ni inte sett den ännu, så gör det för tusan!
Mycker till sömn kan jag ju inte säga att det blev.. Lägenheten var som en jävla bastu, och då hade vi ändå ett fönster öppet! Och när jag tycker att det är varmt, så är det verkligen varmt.
Men det var mycket trevligt iaf.

I förmiddags mötte upp Louise och så gick vi och handlade, sen åkte vi in till stan och tog en fika mamma och Sandra. Vi satte oss ute i solen och hade det mysigt, men efter ett tag höll vi på att blåsa bort, så jag sprang in på H&M en snabbis och sen åkte jag och mamma hem.

nu ska jag gå och dö i soffan en stund, hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0