1 2 3 4, men aldrig 5!

Jag tänker alltid gott om människor.. Vilket både kan vara till fördel och nackdel, men denna gången har det verkligen varit till en nackdel.
Efter första gången, visst jag blev besviken, men jag förstod. Efter andra gången förstod jag ännu mer, med tanke på orsaken. Men efter tredje gången vart jag riktigt arg. Mest på mig själv, att jag kunde låta det gå så långt.. Och nu när det har blivit ännu en gång, alltså en fjärde gång... Jag känner mig bara otroligt dum, varför ska jag aldrig lära mig?
Alla människor är inte som man tror, och visst att man ska ge alla en andra chans, men aldrig att jag ger dig en FEMTE chans, även om jag verkligen vill...


Kommentarer
Postat av: mom

Rätta takter gumman

2009-05-20 @ 11:34:06
Postat av: Mikaela

Rätt åt han att han fick gå "the walk of shame" från stan.... Haha :P

2009-05-20 @ 12:10:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0