naken eller inte?

Vi ska ju på bröllop i sommar, min kusin nere i blekinge ska gifta sig.
Visst ska det bli superkul med bröllop, men jag har lite smått panik... Vad fan ska jag ha för kläder?
Jag har kollat i nästan varje affär här hemma, men det är alltid någonting som är fel på dom.
De sitter inge bra, det är för mycket mörka färger eller så är dom fula på.
Och samma sak är det med skor..
Jag funderar starkt på att gå med trosor och bh, men då kanske någon klagar på att det är för mycket svart i underkläderna.. Och helt naken vill jag ju inte gå.


Kommentarer
Postat av: Barbro

Ja du Elin det är ju gott om tid iallafall. Ett par vida fin byxor och någon söt blus, måste ju inte va klänning. Snygga skor har du säkert redan! Viktigaste är att du låter bruden glänsa för det är hennes dag ler. Inte vitt och inte rött.

2009-05-24 @ 16:58:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0