Valborg

I torsdags blev det party med Ingrid, Love, Amanda, Kristin och hennes kille (minns inte hans namn). Vi började i stan med förfest, riktigt trevligt var det. Dock försökte Love att supa ner mig i ölspelet, vilket funkade ganska bra :p
Sen bar det av till Score för att spela lite biljard och träffa folk. Allt jag aldrig lär mig, jag KAN INTE spela biljard när jag är full. Vet inte hur många gånger den vita bollen hamnade utanför bordet... Men Love fick sig ett skratt eller två åt mig iaf :p
Sen blev det nattmat på sibylla i väntan på att bussen skulle komma och efter det mötte vi upp Pontus som skulle med mig hem. Självklart skulle ju Ingrid vara högljus och skrika ut lite privata saker om mig på bussen, men skit samma. Säkert ingen som kommer ihåg sånt ändå ;d haha.
Jag fick mig en skön natts sömn, men inte Pontus... Tydligen hade jag snarkat (???) och trängt in honom i gallret på sängen, så han var vaken större delen av natten, eller morgonen kanske man ska säga. Förlåt ;D

I går blev det grillning hemma i svalla med mamma, krister, leif, louise, hasse, mikaela, tobba, lotta och hampus. Vi satt på framsidan i solen och njöt av maten. Jäkligt skönt! Louise och hasse spelade fotboll, vilket kanske inte är så bra när man har en hund i närheten som vill ta bollen ;D

Idag ska jag och mikaela jobba på Christer Sjögrens konsert, får väl se vad det är vi ska göra. Men kul ska det bli iaf ;D

Nu ska jag städa rummet och slänga massa kläder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0