-

fy fan vad det är kallt! Har precis fått igång brasan, men det tog sin lilla tid innan det började brinna. Jag måste fan bli bättre på att göra eld. usch vad dåligt det gick.
Men nu är det snart varmt och skönt i huset. Pappa och barbro jobbar, och hampus är i skolan, så det är bara jag och bubba som är hemma just nu. Ska snart ta mig en promenad med bubba, sen blir det en dusch tror jag nog. Fast jag vet inte om jag vågar gå ut med brasan tänd, så får kanske vänta på att barbro eller hampus kommer hem.

såg ni seriestarten för "Glee" igår? Vilken bra skit det var, jag gillar allt som har med musik att göra. Och eftersom att det är en musikalserie så förstår ni säkert att jag gillade den :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0