bad day/hurt

Imorse ringde klockan 08.15, och fasen vad jag var trött då! Men det var bara att kliva upp och göra sig i ordning. För klockan 09.45 skulle jag vara på vårdcentralen och kolla örat igen. Och precis som i Måndags så såg de ingenting, så efter att en jävligt hårdhänt doktor hade tittat i örat på mig så bestämde de att jag skulle åka in till öron på sjukhuset. Så klockan 14.00 ska jag träffa ännu en doktor.
Det är ju sjukt detta, att jag aldrig får vara frisk. Ända sen jag fick körtelfeber första gången så har jag varit sjuk varje månad. Är jag inte förkyld så är det någonting annat. DRET är det!
Får hoppas att de hittar vad det är för fel med mitt öra, så att jag slipper att ha ont. Men det återstår att se.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0