I'm back/blond

Det var ett tag sen nu, igen! Men jag har faktiskt inte haft orken till att blogga. Jag har inte haft någonting att skriva om heller, så kan inte säga att ni missat mycket.

Fick reda på idag att hon som vi köpte freja av snart får en ny kull, så jag ska försöka att övertala mamma om en liten vovve till. Vore det inte mysigt med en vit liten sak också? Så får Freja en kompis också, eftersom att hon är så rädd för alla andra hundar :b

Förresten, jag har blivit blond igen! Men inte lika blond som jag var sist, nu är det mycket snyggare och dessutom fixat på salong. Förra gången jag var blond fixade jag det själv, och jises hur jag såg ut då. USCH!
Fast jag tror att jag ska slinga det en gång till, men det får bli längre fram :)



Kommentarer
Postat av: SANNA

snyggt elin!

2009-11-23 @ 04:45:42
URL: http://pepperpot.blogg.se/
Postat av: lo

Asfint är det! Vilken babe till lillasyster jag har :D

2009-11-23 @ 15:26:23
URL: http://louiseteimar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0