happy halloween

Nu sitter jag här med piratkläderna på, funderar på hur jag ska få med mig svärdet in till stan utan att skämma ut mig totalt :p Men skit samma, det är halloween.
Jag vet inte alls hur jag ska göra med håret, men det får louise hjälpa mig med. Har med en sjal, så kanske sätter den på huvudet, men jag vete fan! ;D
Ska strax åka in till stan och möta upp louise, för att åka hem till henne på kronoparken och göra oss redo att åka till kicki på gruvlyckan där festen kommer att hållas ikväll. Det ska bli riktigt roligt faktiskt :)
Måste få i mig någon mat innan bara, men det blir nog någon sallad någonstans.
Nu ska jag slänga i mig en macka och sen börja packa.
Ha en trevlig kväll, det ska iaf jag ha :)


Kommentarer
Postat av: lo

Och vi var assnygga! Du var en väldigt fin pirat. :)

Tack för igår!

2009-11-01 @ 11:17:08
URL: http://louiseteimar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0