Helene Falk

Stylisten Helene Falk har startat en stylistutbildning i stockholm, och gissa om jag blev glad!
Jag tänkte, "äntligen vet jag vad jag kan göra nu som arbetslös". Jag såg det genast som en chans att få en erfarenhet. Och som många av er säkert redan vet, så gillar jag kläder, skor, smycken.. Ja allt som har med mode att göra. Och jag har tänkt på det förut, hur kul det skulle vara att jobba inom mode och styling. Men jag vet att det är otroligt svårt att komma in i den branschen, inte minst att lyckas. Så genom att delta i Helene Falk's utbildning skulle jag kanske kunna få lite erfarenhet och insyn i branschen.
Men efter att ha läst lite längre ner på informationssidan såg jag att det kostade 25 000 kr för att delta, och eftersom att jag som sagt är arbetslös så finns inte de pengarna i min plånbok. Så jag antar att jag får skaffa mig ett jobb först och spara ihop till det innan jag kan anmäla mig. Tråkigt men sant.
Visst suger det att allt ska kosta pengar?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0