I'mofftowork

De senaste dagarna har jag verkligen tagit en funderare över mitt liv. Jag försöker att komma på vad jag vill jobba med och hur jag vill att mitt liv ska se ut i framtiden. Jag vet att jag vill ändra på någonting och hitta ett jobb som jag brinner för, men det är svårt. För jag kan inte komma på något jobb alls just nu som jag skulle kunna tänka mig att jobba med. Jag vill komma ut i arbetslivet, det vill jag verkligen. Men när jag tänker på det får jag panik. Jag kan inte fortsätta att leva ur mammas plånbok, det funkar inte ekonomiskt och det är inte kul att behöva be mamma om pengar varje dag. Jag menar, jag fyller snart 19 år, och jag har ingen egen inkomst. Det är pinsamt!
Nu ska jag ta tag i mitt liv och hitta ett jobb som passar just mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0