två veckor sen

I det senaste inlägget skrev jag ju att min hals såg förjäklig ut. Så dagen efter blev det ett läkar besök där det hette att jag hade en halsinfektion, och jag fick gå hem med en medicinkur på 10 dagar.
Hemma samma kväll började jag att spy, så dagen därpå blev det ytterligare ett läkarbesök. Och jag kan tala om för er att spy när man har en hals som värker utav helvete och är svullen som en flodhäst är inte kul!
Men jag fick återvända hem med diagnosen körtelfeber. Så det var bara att gilla läget och käka ipren som ett djur.
Jag orkade inte göra någonting annat än att sova, och äta någonting kunde jag bara drömma om. Jag kunde knappt dricka vatten, så det var nog inte så konstigt att jag inte orkade göra någonting mer än att gå från sängen till soffan.
Men nu är jag frisk, eller sympomfri, och fit for fight igen så det är bara att se upp. För jag har mycket att ta igen ;D
Förresten för er som inte hört detta ännu, JAG HAR SLUTAT RÖKA! Jag har rökt någon cigarett sen jag blev frisk, men tycker att det smakar skit så jag ser ingen mening med att röka nu. Jag tycker inte heller om cola längre. Det smakar jord och färgämnen, så det har jag också slutat med. fan vad jag är bra!, eller ska jag tacka den som smittade mig med körtelfeber'n kanske? Tack vem du än var ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0