rubrik:

jises vilken dag! Gick på stan tidigare med louise och mamma. Skulle köpa mig en jacka, men den jag hade tänkt mig att köpa fanns inte i min storlek, och sen hittade jag en annan, men jag var så osäker så köpte inte den heller.. Så jag åkte hem utan jacka, och fan vad sur jag var!
Från det att jag kom hem tills för någon timma sen har jag städat, jag fick mig ett litet ryck, så nu är rummet klart snart! :D Det är städat och fint nu, men jag är så jäkla osäker på möbleringen.. Så jag får se hur det blir tillslut.. Snyggt ska det bli iaf.
Jag borde faktiskt ha legat i sängen för längesen, eftersom att Martin kommer imorgon. Och jag har väl ungefär en miljon saker att hinna med innan det.. Så nu ska jag gå in och lägga mig och titta på film, köpte mig två stycken förut. p.s. I love you och How she move. Har inte sett någon av dom, men har hört att p.s i love you är bra. Och how she move är en dansfilm, så den gillar jag säkert!

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0