today is yesterday's tomorrow

Fy fan vad min hals ser ut nu.. Jag tror aldrig att jag har sett den så svullen förut. Vi får väl se vad det blir av detta, förhoppningsvis lugnar det ner sig om en dag eller två. Annars ska jag fan skära bort knölen själv, och då menar jag inte huvudet, utan den svullna knölen jag har på halsen.

Har haft en mysig dag med Sanna Olsson idag iaf, hon kom hit i förmiddags. Och snäll som jag är tänkte jag bjuda på kaffe, men såg att det var slut. Så det fick bli cola istället ;D Eftersom att jag inte dricker kaffe själv så tänker jag inte på att köpa hem sånt, men jag tror nog att det gick bra ändå. Vi åkte bort till Oliven på våxnäs och köpte med oss en varsin sallad hem och käkade den framför en film. Jag kan ju inte säga att det var den godaste salladen jag har käkat, men är man hungrig så går det ner ändå. Fast jag tror ju inte att det blir något återbesök på Oliven för min del iaf, nej jag gillar MaChé mer.

Förresten, är det någon som vet någon hemsida där man kan få bra inspiration på sovrumsinredning? Jag blir snart tokig på hur det ser ut i mitt sovrum.. Hur jag än ställer möblerna blir det ändå inte bra.

Kommentarer
Postat av: M.

Hej.. Visst är det kul med motorcykel!

Hör du av Fredrik nuförtiden? Vad pysslar han med ? Han fyller väl snart år oxå ;)

2009-09-11 @ 12:35:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0