clas ohlson

YEY!!!
Vaknade av telefonen, och ser ett okänt nummer. Men jag svarar, och tur är väl det!!!
För det visar sig vara Lars från Clas Ohlson i Sandvika,
så den 13 Augusti skall jag på anställningsintervju.
FY FAN VAD HÄRLIGT!!!
Dock är det bara deltid på den tjänsten, men vafan! Då har jag tid med ett till jobb vid sidan av isf.
Så, Fredag den 13e klockan 1200 är det intervju som gäller.
Fan, jag är redan nervös..
Men detta ska nog gå bra, jag menar.. Jag är ju inte precis känd för att vara blyg.

DENNA DAGEN BÖRJADE OTROLIGT BRA!

Kommentarer
Postat av: lolofication

Skit bra ju! Åk dit och visa framfötterna så äre lugnt ;) Deltid kan alltid bli heltid!

2010-08-05 @ 15:37:59
URL: http://lolofication.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0