I am a big girl now

Jag har fått mig ett jobb och en lägenhet. DET NI!
Clas ohlson är jobbet, och billingstad, oslo är adressen.

Gjorde fint på sängbordet förut, och precis när det var klart kom jag på mig själv vad dum jag var..
Allt ska ju ner i kartonger imorgon, så vad är meningen med att göra fint?
Skyller på att jag var trött...


Funderar lite på hur jag ska packa ner allt imorgon. Lite kartonger åker till Oslo på måndag, och det får ju bli sånt jag inte kommer att behöva under mina sista dagar här i Karlstad. Men jag har ingen aning om vad jag kan behöva och inte behöva.
Får väl bli lite kläder och sån skit antar jag.

Mina sista dagar i Karlstad kommer att bestå av massa kul, och massa mindre kul.
Packa, packa, packa & packa
Båtvakt
80-årskalas
Träffa vänner
Förhoppningsvis få ett efterlängtat besök
Get A Gig Festival

Börjar jobba den 6/9, klockan 07.00 (!!!!). Har ingen aning om hur jag ska ta mig upp så tidigt, utan mamma. Men det löser sig nog. Jag har ju som tur är en sambo :D

PEACE OUT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0