fly away

åh herre... mitt rum, ja jag vet inte riktigt vart jag ska börja..
Innan allt detta flyttkaos var mitt rum stökigt, men det var ändå ett organiserat kaos. Och nu, ja nu är det inte lika organiserat längre..
Känner för att hyra in någon som kommer och packar åt mig. Jag kan sitta på en stol med ett glas rosé och bara peka. Någon som känner sig sugen?

Men nu är jag iaf på gång. Några kartonger är fyllda, och redo att åka till oslo imorgon.
Dock är det en väldigt lång väg kvar tills att allt är packat. NOG OM DET!

Har kollat resor till Grekland, så när allt är igång i oslo och jag har fått några kronor i fickan drar jag på en häärligt resa till Grekland, Zakynthos. Kanske att det kan bli en nyårs resa, men då får jag se till att leva snålt och spara alla pengar jag kan.

Nu ska jag avrunda denna kvällen med skön musik, cigaretter och te.

Kul att så många följer min blogg förresten, tack för det!

Kommentarer
Postat av: Malin

välkommen till oslo :)

2010-08-23 @ 23:32:22
URL: http://malinmariatheresesblogg.se
Postat av: lolofication

Men du, jag ska berätta en hemlighet. De kommer inte kolla att man går på uni, så alla över 18 kommer in. Därför kan du ju komma bort, om du hinner efter Get a Gig? Smita tidigare kanske? Fast bered dig på mkt folk, så man kanske inte kommer in. Vette fan när vi måste börja köa :(

2010-09-01 @ 09:49:21
URL: http://lolofication.blogg.se/
Postat av: lolofication

Det gör du rätt i! :D Se den! Jag ska till skolan nu och fixa lite, sen drar jag hem och försöker plugga lite. Men ring sen! Puss

2010-09-01 @ 11:58:03
URL: http://lolofication.blogg.se/
Postat av: ms

ta kort på hur ni bor!!!!!!!!

2010-09-10 @ 23:21:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0