oh...

...snap!

Imorse vad jag död kan man säga. Svår att komma upp var det iaf.
Men, efter sisådär en timmas snoozning klev jag upp och begav mig in till stan.
Nu är ca 200 get a gig flyers utdelade, och mer skall det bli.

Träffade även Sanna Olsson på en fika, det var efterlängtat!
Inte ofta vi ses, men när det väl händer är det som om vi sågs igår.
Men jag antar att det blir så med de man känt sedan barnsben.

Efter en fika i solen (yes, solen tittade äntligen fram) kollade vi runt i lite butiker.
Jag kom hem med en klänning(ett linne i mina ögon) från monki,
man måste ju passa på när det är rea. Inte ofta man hittar någonting snyggt för 40:- annars.
Och Sanna hittade ett linne på GT för endast 29 riksdaler.
Men andra ord blev det en riktigt billig shoppingtur för oss båda.

För bara någon timma sen hade jag inte mycket alls planerat för denna vecka,
men nu rullar det in förslag från alla håll. Det gillar vi!

Kanske dags att ta tag i det där förbannade sovrummet också...
Rensa garderoben borde jag verkligen göra, och slänga massa skit jag samlat på mig under åren.
Måla om vill jag också göra, nu när soffan ska ut.
NEJ, nu ni ska Fröken Teimar göra det fint i sitt sovrum.
Ut med allt gammalt och tråkigt, och in med det nya!
Men först måste det städas, blä!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0