Day 02 – Your first love

Min första kärlek alltså.

Det var i åk 6 på mellanstadiet.
Han var tre år äldre, gick på samma skola som mig och var riktigt snygg.
Efter att ha spanat in honom ett bra tag i skolan började vi prata på Lunarstorm, community sidan man hängde på då.

Några generade "hej" i skolan och några rader skrivna över internet senare bestämde vi oss för att ses. Och efter det var vi ett par.
Det varade ett bra tag, och jag var kär. Så kär man kunde vara i den åldern.
Jag var lycklig, och trodde att det skulle hålla för alltid.

Som alla säkert förstår så var inte fallet riktigt så.
Det hela slutade olyckligt, med otrohet.

MEN, jag måste ändå säga att jag är glad över att han var min första "riktiga" pojkvän.
Han fick mig att mogna på ett sätt, som jag inte tror hade hänt annars.
Han fick mig även att inse hur mycket jag hatar folk som är otrogna!

Så tack Jakob Kjellman. Du var ändå en fin del av mitt liv, som jag alltid kommer att minnas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0