a fresh start

Imorgon, måndagen den 1/3, startar ett nytt kapitel i mitt liv. Och jag ser fram emot det måste jag säga. Visst är jag nervös, men vem är inte det första dagen på sitt jobb?
Visserligen är det bara säljkursen som startar imorgon, och kommer att hålla på i en månad. Sen får vi se om jag får heltidsanställning, eller om jag ens vill ha jobbet.

För jag känner såhär, märker jag att det är ett jobb som jag absolut inte vill ha, så kommer jag inte att sälja bra, och därmed förlorar företaget pengar på mig.
Men jag kommer att gå in i detta med öppna sinnen och hoppas på att det kommer att gå bra. Mer än så kan jag ju inte göra, eller hur?


Nog om det och över till helgen som varit. Måste säga att detta var bästa helgen på mycket länge.
Jag tyckte att förra helgen vart otroligt lyckad, men den här helgen överträffar nog allt, och lite till!
I fredags började jag dagen med möte på CC klockan 0900, sen bar det av till våxnäs och himlabacken med Kimmy, Jeanette och Jeanette's kille (förlåt, minns inte vad han heter). Efter några timmars åkande värkte våra kroppar och rumpor, så lämnade backen för denna gången.
Sen vid 15.00 kom Sanna till mig, och vi hade lite mys innan det var dags att göra sig redo för kvällens äventyr. Vi hoppade på bussen och åkte hem till Martin, där satt killarna och kollade på OS och lyssnade på musik, men det ändrades nästan lite snabbt som vi kom dit. Vi körde kortspel och snackade tills att det var dags att åka till ankan, där vart det lite struligheter, men det löste sig ganska snabbt det också.

Mer än så får ni faktiskt inte veta, tråkigt va? ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0