Kallt, men mysigt

Spenderade dagen inne i stan med Louise och pappa.

Började med en tur upp till MQ med Louise innan vi mötte upp pappa, och där köpte jag ett par jeans till henne. Visst är jag en snäll lillasyster? :)
När vi hade mött upp pappa gick vi och käkade lunch på underbara Vero, tack för maten pappa! :)
Sen kände jag att jag ville shoppa någonting till mig själv, så tog oss en tur till H&M, och där köpte jag mig en ny skinnjacka. Riktigt snygg är den också, ska slänga in en bild så snart jag kan.

När jag kommer hem möts jag av en full lägenhet med norrmän, nej inte riktigt, men två iaf. Och det räcker gott och väl!

Idag har jag alltså köp;
Present till Ida
Jeans till Louise
Skinnjacka till Elin (mig)

Jag är ganska så nöjd men denna dagen, så nu går jag och lägger mig med ett stort leende på läpparna.
Imorgon väntas 20-års fest för Ida, då gäller det att vara tipp topp!

GOD NATT!


Kommentarer
Postat av: lo

Ja, ofta så är du faktiskt en riktigt snäll lillasyster! :D

2010-02-20 @ 10:31:11
URL: http://lolofication.blogg.se/
Postat av: elin

vadå ofta? ALLTID! :D hihi

2010-02-21 @ 22:31:29
URL: http://elinteimar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0