2010, 03

Kul att min röst håller på att försvinna! Var hes igår, men idag är det fan ännu värre. Får gå på té och Zyx mint idag tror jag, så att rösten förhoppningsvis håller imorgon.
Skrev ju igår att jag ska på lunch med farmor och Louise imorgon, men nu har sällskapet växt.
Så imorgon kommer vi att vara hela 6 stycken på Via Appia. Det blir jag, Louise, farmor, farfar, Linda och Pär. Det ska bli mysigt faktiskt. Tror inte att jag har käkat ute med Linda och Pär förut. Under mina 19 år har jag aldrig lunchat med min egen faster.. lite konstigt faktiskt. Men nu ska det bli ändring på det :)

Efter gårdagens trevliga möte känner jag mig helt slut. Skulle inte bli förvånad om febern kommer krypandes tillbaka. Men jag ska inte låta den få besegra mig, nej! Jag är stark.

Funderar på att göra en ny header igen.. Fick lite ny inspiration nu, så det är väl bäst att jag sätter igång innan den försvinner.


Kommentarer
Postat av: lo

Nej du, den tröjan är till mig, och bara mig :)

Men om du vill kan du ju ta med min julklapp imorgon som du pratade om! :)

2010-01-03 @ 20:00:57
URL: http://louiseteimar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0