29+

Dagen har varit lång idag, men ändå har den rullat förbi.
Hade kalas för mamma förut, som idag fyller 29+. Alltid lika trevligt med kalas, eller hur?

Sitter just nu och funderar på hur jag ska göra imorgon, om jag ska åka in till stan och shoppa med mamma och krister.. Men det är så jäkla tråkigt att att stressa, fast nya kläder är ju alltid trevligt.
Har suttit och tittat på lite kläder på internet, och det finns många nya snygga saker ute just nu faktiskt.
Tråkigt bara att man ska bo i karlstad, där det bara finns ca 20% (okej, kanske lite mer men ni fattar) av alla nyheter...
Nu ska jag kika vidare, hittar jag någonting värt att visa lägger jag upp det på bloggen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0