busy monday

Jag har varit lite nervös inför måndag, då ska jag nämligen på två möten.
Det ena är inne i stan på Communicare kl 10.00, och det ändra börjar kl 13.00 och är här ute på Hammarö.
Som ni kanske ser blir det lite stressigt för mig, men det ska nog hinnas med.

Ringde iaf till Communicare nyss och fick prata med min handledare. Jag måste säga att jag blev positivt överraskad. Jag hade förväntat mig en gammal sur tant, men istället är det en pigg och glad tjej som börjar prata med mig.
Nu känns allt genast mycket bättre, och jag längtar nästan lite nu.
Sen får vi ju se hur det andra mötet kommer att gå, för jag vill inte ens dit. Men men, jag får väl gå dit och se vad som händer. Kanske kommer det också att gå bra.

Förresten, jag har ännu inte fått min satans mobiltelefon. Vad är det här för skit egentligen? Betalar dyra pengar för en telefon som jag inte ens får? USCH OCH FY!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0