trött..

Denna veckan har gått otroligt fort. Men det blir väl så när man inte bara sitter hemma eller åker in till stan på fika.. ;D
Har varit på communicare varje dag, och imorgon ska jag vara där redan 09.00.. FY FAN!
Men jag kan ju lova er att det blir sovmorgon på lördag iaf.
Jag har börjat att fundera lite på att åka iväg som volontär. Kollade lite på Thailand, men det ingår inte i samarbetet med communicare. Så har även kollat på turkiet och grekland. Men vi får se vad som händer :)
Blir det volontär så kommer jag att vara borta 2-12 månader, och det låter ju inte helt fel ;D

Nu ska jag faktiskt gå och lägga mig, för imorgon ringer klockan 06.30. USCH!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Välkommen till verkligheten och livet!!!!!!

Duktig flicka!!!

Håll ut!!

f

2010-01-15 @ 08:52:38
Postat av: GABRIEL

Tack så mycket :D

2010-01-16 @ 20:59:16
URL: http://gabriel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0