checkcheck!

Vad otroligt tråkigt det är att behöva vara inne och jobba när det är så fint väder... (HAHA)

Idag har jag faktiskt badat ute för första gånger på två år, det är jag jävligt stolt över. Förra sommaren tog jag mig inte i en enda gång, men idag så. JAJAMÄN!


Bara dagar kvar tills det bär av upp till Arvika nu, på söndag packar vi bilen med lite allt möjligt och drar oss.
Ska bli så sjukt kul. Träffa alla våra funkisar, göra fint i logerna och lyssna på massa massa bra musik.

Fick mejl i måndags från Simian Mobile Disco, det var deras "kravlista" som kom.. PÅ 13 JÄVLA SIDOR!
Fy fan, kan se framför mig hur de större bandens listor kommer att se ut.. Jag tackar gud till att vi är två som är ansvariga, jag hade nog inte klarat av det själv tror jag. Men det ska bli kul, och det är en jävla upplevelse. Så jag ska inte klaga!

Denna veckan har gått otroligt fort tycker jag. Det är redan onsdag, och jag är inte klar med hälften av vad jag ska göra.. Så resten av veckan ser ut såhär:

Idag - Skriva logeschema, räkna ut vad stugorna kostar, FOTBOLL!
Imorgon - Packa, möte med Get A Gig, skicka ut mejl till alla funktionärer.
Fredag - Åka till pappa och slappa en hel dag!
Lördag - Packa, försöka träffa Sara, FOTBOLL! party(?)
Söndag - Åka till Arvika.

Nu ska jag trycka i mig käk, sen är det bara att sätta igång!

Kommentarer
Postat av: gissa ;)

när ska du hälsa på i lunda området ? ;)

2010-07-09 @ 09:53:51
Postat av: elinteimar

lunda? Skåne menar du nu, eller?

2010-07-09 @ 11:29:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0