1 mars 2010

1 mars 2010 började sådär.

Jobbet var inte alls som jag trodde, så imorgon ska jag in och snacka med Johan och säga att det inte alls är något jobb för mig. Jag tänker inte bli någons slav under 4 veckor, aldrig!
Så nu ska jag faktiskt börja plugga, om det finns plats. Efter att jag har snackat med Johan imorgon ska jag åka och prata med Åsa, sen ska jag till komvux och prata med dom. För nu är jag sugen på att plugga.
Less på att söka jobb när jag ändå aldrig hittar någonting.
Och någonting måste jag ju göra under dagarna.

Arvika närmar sig med stormsteg, men sommaren känns långt borta tyvärr.
Önskar att jag bara kunde knäppa med fingrarna och få sommar och sol, men icke!
Snart bär det iaf av till Göteborg med alla ansvariga för arvika -10, det ska bli kul. Få veta lite mer om årets festival, kanske även få veta vilka artister som kommer att spela på apollo (scenen där jag är cateringansvarig).

Nu ska jag gå in och lägga mig, imorgon ringer klockan 05.50... Tror ni jag kommer upp?
(fy fan, döda mig nu tack!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0