I miss you

vissa dagar i mitt liv känns otroligt tunga, vissa stunder i mitt liv känns hemska,
men värst känns det när jag saknar dig.

Att komma på sig själv ha glömt bort vissa saker om dig, eller komma på sig själv att det var ett tag sen man riktigt tänkte på dig... Det känns skit.
Att du inte finns i mitt liv längre är jobbigt. Att inte ha dig här längre..
Det är så fruktansvärt jobbigt att du inte finns längre.
Du var klippan i mitt liv, du var alltid glad och du fick alla andra att må så himla bra.

Förlåt för att jag inte gjort dig stolt, förlåt för att jag inte sjöng för dig, förlåt för allt jag gjort och inte gjort.
Kunde jag vrida tillbaka tiden, är det så många saker jag skulle gjort annorlunda, och jag är så hemskt ledsen över att det inte går.

Har gråtit mig svullen i hela ansiktet, svetten rinner och jag skakar i hela kroppen.
Jag saknar dig något så fruktansvärt mycket. Jag saknar ditt smittande skratt, jag saknar din doft, jag saknar våra mysiga stunder, jag saknar allt!
Kom tillbaka mormor, livet funkar inte lika bra när du inte är här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0