Idag är det ingen vanlig dag...

... för idag är det Hampus födelsedag.
Han fyller idag hela 14 år. Han börjar bli stor nu, lillgrabben.
grattis skitunge!

Ska snart göra mig fin för kalaset, men kan gå runt och vara äcklig ett tag till.
Gästerna kommer inte förrän två, så jag har all tid i världen till att göra absolut INGENTING!

Konstigt nog är jag hur pigg som helst idag, kunde inte sova igår så låg vaken till typ 03.30. Sen vaknade jag av mig själv 09.20. Måste vara något fel på mig alltså, eller vad säger ni som känner mig? :b

Får se vad det blir för mig ikväll, har ganska mycket att välja på. Men just nu känner jag för att göra så lite som möjligt. MEN jag får se :)

Veckan som kommer är full, och jag menar verkligen full!
Dagarna börjar runt 0900 och slutar tidigast 1500 som det ser ut nu. Men jag ska nog klara mig igenom det, jag har ju massa roligheter att se fram emot =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0