Livet

Jaa, visst är livet bra härligt ibland? :)
Dagar som denna, när solen skiner, blir man på ett sånt bra humör. Eller hur?
Och dagen blev ju inte precis sämre av att den startade på ett underbart sätt heller.

Måste säga att livet flyter på jäkligt bra för mig nu, visst är det några saker som kunde vara bättre, men jag trivs jäkligt bra just nu.
Det flyter på både privat och på jobbfronten.

I fredags hade jag en liten intervju via telefon, så får se hur det går med det. Kan ju alltid hoppas på det bästa, för går det vägen så flyr jag Karlstad och åker till stora staden, STOCKHOLM!!! :)

Nu ska jag skicka iväg lite cv'n och sen blir det ut i solen igen.
Ha en underbar dag gott folk, för det ska jag ha!

Kommentarer
Postat av: GABRIEL

Det är bra, man ska vara high on life! :D

2010-03-09 @ 22:49:47
URL: http://gabriel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0