mars

Livet fortsätter att gå bra måste jag säga!
Men nog om det för denna gången! :)

Denna månaden är ganska fullbokad,
detta är inbokat just nu:

13/3 - Fira lillebror, 14
17/3 - Rekryteringskurs
17/3 - Modevisning
18/3 - Mässa/föreläsning på KaU
26/3 - Bowling med släkten
27-28/3 - GÖTEBORG!
29/3 - Fira storasyster, 22


Men jag kan inte precis säga att jag klagar, det är otroligt skönt att ha någonting planerat tycker jag. Och det är ju inte tråkiga grejer precis.
Jag menar, modevisning, bowling och göteborg.. Avundsjuk någon? ;D

Nu ska jag försöka att få tag i Mathias och se om jag ska göra mig i ordning för att åka till han, eller om jag kan fortsätta att gå runt i morgonrocken ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0