en hyllningsmelodi

Jag måste be om ursäkt. Be om ursäkt till Ted Persson, My Persson's lillebror.
Förlåt för att jag inte skrev någonting om dig i ett inlägg tidigare. Jag skrev ju bara om My, för att hon ska flytta hit. Men förlåt, jag borde ha skrivit en rad om dig också!
Så här kommer den;

Ted Persson, du är nog den roligaste, sjukaste, sötaste människan på denna jord!
Inte alla som har turen att få träffa en sån glad människa under sin livstid. Men det fick jag, och det tackar jag för.
Du är en fin människa, liksom din storasyster My.
Längtar tills den dagen du och Stella koller hit och joinar oss i oslo.
DET kommer att bli ap-bra!!!
(Ted, är du nöjd nu? HIHI!)

Kommentarer
Postat av: Ted Persson

TAAACK ÅH VAD DU ÄR UNDERBAR<3

2010-11-07 @ 19:09:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0